سرگرمی

Stealing From My Twin Sister Prank | Will She Notice?

Being identical twins, we pretty much notice everything about each other... but will one of us notice if the other sister "QUIETLY" steals their stuff over a few days? Well, today I will do just that! How long will it take Bailey to notice that her stuff is going missing??? Comment below!
✅ Shop our LND Mascara and NEW collection of Activewear, Loungewear, Joggers, Jewelry/Hair Accessories and MORE! (IT SELLS SO FAST!) 👉🏻 www.brooklynandbaileyshop.com
Would you notice if some of your room decor went missing? What if your picture of your boyfriend went missing? How about a razor or your TOOTHBRUSH... GONE? #Sister #Twins #Prank each other!
This video is TOO FUNNY! Let us know if we should do this again on someone else! Who would you do this prank on? Be sure to comment below!
💋's - Brooklyn
_
Where else can YOU FIND US???
📸 Instagram | brooklynandbailey
⏰ Tik Tok | @BrooklynAndBailey
🐥 Twitter | brookandbailey
👤 Facebook | brooklynandbailey
👻 SnapChat | snapchat.com/add/BrookAndBailey
🎶 Spotify | open.spotify.com/artist/4Y8tcJEqYuIDSNAZEqu9Nd
☁️ SoundCloud | soundcloud.com/brooklynandbailey
_
STREAM our Original Music! 🎤🎶
👉🏻 Dance Like Me - brooklynandbailey.lnk.to/DanceLikeMe
👉🏻 Simple Things - brooklynandbailey.lnk.to/SimpleThings
👉🏻 What We're Made Of - BrooklynandBailey.lnk.to/WhatWereMadeOf
_
FTC Disclaimer: This is not a sponsored video.
_
💥SUPERFANS💥: You can help us translate our uploads, and get credit below each video (and be our fav people ever}! Click here to help: irface.info_cs_panel?tab=2&c=UC6QWhGQqf0YDYdRb0n6ojWw

نظر 

  1. Brooklyn and Bailey

    Brooklyn and Bailey

    پیش 2 ماه

    Who would you do this stealing prank on? Comment below! ✅ Also, you can shop our LND Mascara and NEW collection of Activewear, Loungewear, Joggers, Jewelry/Hair Accessories and MORE! (IT SELLS SO FAST!) 👉🏻 www.brooklynandbaileyshop.com ❤️'s -Brooklyn

    • Sadie Redlich

      Sadie Redlich

      پیش 21 روز

      🤣🌸🌸🌸

    • Bella Grace Dyer Dyer

      Bella Grace Dyer Dyer

      پیش ماه

      I love you heaps

    • KAIYA WITCHER

      KAIYA WITCHER

      پیش 2 ماه

      can you do more period like hacks?

    • Grace Davidson

      Grace Davidson

      پیش 2 ماه

      Love you so much

    • Kyla Valentine

      Kyla Valentine

      پیش 2 ماه

      I tried your phone number it didn’t work 😥 plz answer

  2. brynnigan 22

    brynnigan 22

    پیش روز

    The absolute panic when Bailey moved in her bed 🤣

  3. Raquel Navas

    Raquel Navas

    پیش روز

    Redo this video.

  4. Lia Eliza

    Lia Eliza

    پیش 3 روز

    Me: *trying to peacefully watch Brooklyn and Bailey* Cereal brand commercial: *all me to introduce myself*

  5. Liz Nicole

    Liz Nicole

    پیش 3 روز

    GUACAMOLE

    • Liz Nicole

      Liz Nicole

      پیش 3 روز

      🍅

    • Liz Nicole

      Liz Nicole

      پیش 3 روز

      🥑

    • Liz Nicole

      Liz Nicole

      پیش 3 روز

      🥑

  6. Ainsley Peirson

    Ainsley Peirson

    پیش 7 روز

    Can't wait for Bailey to get her revenge in another video 😂

  7. Camrey johnson

    Camrey johnson

    پیش 7 روز

    I'm %100 surprised Bailey didn't wake up when Brooklyn was stealing. I would probably wake up the first moment anyone opened my door 😂 lysm

  8. Kyah Brescianini

    Kyah Brescianini

    پیش 7 روز

    Does anyone know where Brooklyn gets her glasses from

  9. Liam Brown

    Liam Brown

    پیش 9 روز

    I can't believe that she didn't notice that the camera was with you when you were on the sofa. So sneaky I can try that

  10. Finley Edwards

    Finley Edwards

    پیش 11 روز

    the definition of SNATCHED

  11. Lucy Francis-Leggott

    Lucy Francis-Leggott

    پیش 11 روز

    Omg even when I’m late, it’s amazing! And you guys are the best ❤️

  12. Paris 100

    Paris 100

    پیش 11 روز

    Brooklyn uses the same toothbrush as meee

  13. Kavya Patel

    Kavya Patel

    پیش 12 روز

    Makeup is too obvious... but not a LEGIT toothbrush?? 😂 *yall not brushinnn?* (ik, ik she has a spare, chill its a joke)

  14. Kaylee Marceau

    Kaylee Marceau

    پیش 19 روز

    “I was going after your retainer next”😂

  15. Manisha Agarwal

    Manisha Agarwal

    پیش 24 روز

    dude! at 6:50, look at the subtitles😐😳

  16. SimplySyndy1

    SimplySyndy1

    پیش 26 روز

    Ooo taking her phone/lap top charger would have been a bigger step haha

  17. Royal Ame

    Royal Ame

    پیش 28 روز

    I, gonna keep commenting until she notices so she took Frame and razor Toothbrush Other Toothbrush Plant 🪴 and hairbrush ( she figured out )

  18. Gemma Sutton

    Gemma Sutton

    پیش 29 روز

    Moral of the story, "have backups of EVERYTHING you own. especially if you have siblings"

  19. Grace Glynn

    Grace Glynn

    پیش ماه

    I also love that I use the same shampoo and conditioner, I saw the bottle when Bailey noticed 😂😂😂😂😂😂😂❤️

  20. Grace Glynn

    Grace Glynn

    پیش ماه

    I literally have 3 toothbrushes

  21. Scarlett Foster

    Scarlett Foster

    پیش ماه

    now that I've watched this, i will know when somebody pulls this prank lmao

  22. Michelle L

    Michelle L

    پیش ماه

    I had a smile the whole time laughing, hilarious 😆🤣

  23. Sofia G

    Sofia G

    پیش ماه

    I only subscribed because of this video it was on my recommended page

  24. Michael Mueller

    Michael Mueller

    پیش ماه

    the "red eye" effect is the blood in your eyes. its invisible to the naked eye but notice on cameras

  25. [̲̅S][̲̅I][̲̅D][̲̅D][̲̅H][̲̅A][̲̅R][̲̅T][̲̅H] [̲̅S] [̲̅N][̲̅A][̲̅I][̲̅R]

    [̲̅S][̲̅I][̲̅D][̲̅D][̲̅H][̲̅A][̲̅R][̲̅T][̲̅H] [̲̅S] [̲̅N][̲̅A][̲̅I][̲̅R]

    پیش ماه

    nice

  26. Stacie Lynn

    Stacie Lynn

    پیش ماه

    I don’t believe it was a spare toothbrush of Asa😂🤮

  27. Matt Smith

    Matt Smith

    پیش ماه

    Girrllll I love your room it’s so nice like if you agree 👇🏻

  28. Jayla Jessie

    Jayla Jessie

    پیش ماه

    🥰😇🩱🩱🥽🥽👑👑🛏🛏🛋🦮🐕‍🦺🦮🦮🐕‍🦺

  29. Alia Hussain

    Alia Hussain

    پیش ماه

    Stay in bed with y I know r I gotta I know you’re not going back and then I just

  30. Bailey Prohn

    Bailey Prohn

    پیش ماه

    love these type of vids!!!!!!!!!!!!!!!!

  31. Eve and Hollie BFF

    Eve and Hollie BFF

    پیش ماه

    Who uses someone else’s toothbrush

  32. gwen bowden

    gwen bowden

    پیش ماه

    Is it just me or did Bailey swear at the end!! Not trying to be mean I love ur vids and u guys

  33. Millie Rambin

    Millie Rambin

    پیش ماه

    hey my name is millie i am a huge fan you guys are awesome

  34. Danielle Scarpaci

    Danielle Scarpaci

    پیش ماه

    You should do a part2

  35. Danielle Scarpaci

    Danielle Scarpaci

    پیش ماه

    LOL when Bailey finds out

  36. Olivia Lawrence

    Olivia Lawrence

    پیش ماه

    omg baliy looks like noah cyirs

  37. Grayson S.

    Grayson S.

    پیش ماه

    I couldn't stop laughing when Bailey woke up 😂👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼

  38. Lori Dixon

    Lori Dixon

    پیش ماه

    How come the twins look perfect even with out makeup on ITS NOT FARE!!!

  39. Samuel Bauer

    Samuel Bauer

    پیش ماه

    At 4:51 Brooklyn looked like a demon with her red eyes 😂 LoL

  40. Maggie Moo

    Maggie Moo

    پیش ماه

    seriously brooklyn

  41. Craftsgirlsfan

    Craftsgirlsfan

    پیش ماه

    I love thier videos

  42. Naomi Weed

    Naomi Weed

    پیش ماه

    I have the same toothbrush.

  43. Cami Crum

    Cami Crum

    پیش ماه

    Great video I would like to see more vids like this one I was addicted to it hahah

  44. Victoria the bear lover

    Victoria the bear lover

    پیش ماه

    If you have a sibling don’t tell me you haven’t played this game with at least one of their items 😂

  45. Anonymous

    Anonymous

    پیش ماه

    Brooklyn panic 😂😂

  46. Kasfia Siddique

    Kasfia Siddique

    پیش ماه

    Bailey has red eyes lol

  47. Avery Simon

    Avery Simon

    پیش ماه

    I absolutely love you guys!! one of my favorite channels. ❤❤❤

  48. Lexie Hower

    Lexie Hower

    پیش ماه

    why does bailey wear her retainer every other night instead of every night?

  49. Sophie Carideo

    Sophie Carideo

    پیش ماه

    Y’all look like models on the cover

  50. Bailey Nickols

    Bailey Nickols

    پیش ماه

    Am I only one who thought she should take one of those cactus photos

  51. Lizandra Ceballos

    Lizandra Ceballos

    پیش ماه

    I have like 4 toothbrushes 😂😂😂😂

  52. reesie.17

    reesie.17

    پیش ماه

    Bailey’s reaction was so funny 😂

  53. Noelle Curry

    Noelle Curry

    پیش 2 ماه

    🤣 She actually kept it going for quite a while!

  54. Satya Sahu

    Satya Sahu

    پیش 2 ماه

    Hi Brooklyn and Bailey

  55. Brooklyn Davis

    Brooklyn Davis

    پیش 2 ماه

    Hey guys there are so many IRfacers that have inspired me and I am now going to start my own IRface channel so if you will subscribe to me I’ll subscribe back to you and may god bless you!!!

  56. Rhys Davies

    Rhys Davies

    پیش 2 ماه

    There needs to be a part two of this

  57. ******

    ******

    پیش 2 ماه

    Your and Bailey’s eyes are so beautiful. I know you’ve been told that before lol

  58. ******

    ******

    پیش 2 ماه

    Used this video for tips to get back at my brother. Did not have the same outcome hehe...

  59. Lyla Kathryan

    Lyla Kathryan

    پیش 2 ماه

    How did she make it to 4 days without Bailey noticing.

  60. Urte’s Life

    Urte’s Life

    پیش 2 ماه

    I have the same tooth brush as Bailey

  61. Amelia Sweebe

    Amelia Sweebe

    پیش 2 ماه

    I can’t when Brooklyn asked for a TOOTHBRUSH for Christmas!!??? Like GURL go get one at the store for like $1.00 🤣🥰🤣

  62. Asefeh Asefi

    Asefeh Asefi

    پیش 2 ماه

    In the dark Brooklins eyes are red in the dark

  63. Seenya B

    Seenya B

    پیش 2 ماه

    did she say she used her boyfriends tooth brush?

  64. Sergio Lopez

    Sergio Lopez

    پیش 2 ماه

    She looks scary with the red eyes like if is true.

  65. Maribeth T

    Maribeth T

    پیش 2 ماه

    Hi Brooklyn and Bailey so I tried to text you with the phone number that you pop up on the screen you know lol but It didn't work do you know why

  66. Kaylee Hottle

    Kaylee Hottle

    پیش 2 ماه

    did- bailey just- say f****ng?

  67. Maggie Fluffy

    Maggie Fluffy

    پیش 2 ماه

    This my friends is why I have a extra secret everything. Being the youngest with 3 older brothers you need to be prepared

  68. Libby Stefek

    Libby Stefek

    پیش 2 ماه

    Just take her bed lol then she’ll notice

  69. Rida Iqbal

    Rida Iqbal

    پیش 2 ماه

    I really want the merrell twins to do this 😂

  70. Stiky Notes

    Stiky Notes

    پیش 2 ماه

    Brooklyn is such a bad actor lol, and I’m surprised that Bailey fell for it. Lol

  71. Serenityy199

    Serenityy199

    پیش 2 ماه

    We all can say there videos are the best and it makes everyone’s day🙃

  72. Hannah Harris

    Hannah Harris

    پیش 2 ماه

    Thank God her hair isn’t pink anymore

  73. Lucy L.

    Lucy L.

    پیش 2 ماه

    That was buy far the funniest video ever! Please please please do something like that again 🙏🏼🙏🏼🙏🏼😍😍😂😂

  74. Madison Hyatt

    Madison Hyatt

    پیش 2 ماه

    the intro had me dyinggg

  75. IMRAN Ahmad

    IMRAN Ahmad

    پیش 2 ماه

    Plzz make when Bailey stealing Brooklyn things

  76. Allison Blank

    Allison Blank

    پیش 2 ماه

    0:16 how could i not hear you out this is a video its not like i could argue lol

  77. Divisha Chandak

    Divisha Chandak

    پیش 2 ماه

    Brooklyn and Bailey look so similar to Kamri from Brat TV. Tell me if you agree

  78. JAYLEE Baddie

    JAYLEE Baddie

    پیش 2 ماه

    Brooklyn:what is she using to brush her teeth Me:she might be using her heir brush Me again:LOL

  79. Daniela Antunez

    Daniela Antunez

    پیش 2 ماه

    You should do another one it's so funny lol

  80. Makayla Slone

    Makayla Slone

    پیش 2 ماه

    Me and Brooklyn have the exact same toothbrush and color to lol same brand everything

  81. LilyPlayZ

    LilyPlayZ

    پیش 2 ماه

    Good video

  82. Canna White

    Canna White

    پیش 2 ماه

    I could do this to my sister all day. She would just be using my stuff instead, until hers would reappear.

  83. soulcatcherone

    soulcatcherone

    پیش 2 ماه

    didnt wear the retainer?

  84. Eden Vercellono

    Eden Vercellono

    پیش 2 ماه

    Y’all are amazing omg like hehe yall are funny too

  85. Christina Bollella

    Christina Bollella

    پیش 2 ماه

    at 3 minutes and 30 seconds, I love that look on you

  86. Rm Thiyagarajan

    Rm Thiyagarajan

    پیش 2 ماه

    I knew she would find out lol😂

  87. Aurelia Wonnacott

    Aurelia Wonnacott

    پیش 2 ماه

    Brooklynn's eyes woth flash tho.

  88. kay laii

    kay laii

    پیش 2 ماه

    Can we see your little sister paisly sgain?

  89. Miley Wink

    Miley Wink

    پیش 2 ماه

    baileys hair looks ✨AMAZING✨

  90. Akemi Ito

    Akemi Ito

    پیش 2 ماه

    Who else was scared that she was going to step on the razor

  91. Akemi Ito

    Akemi Ito

    پیش 2 ماه

    I got scared when she moved in her sleep

  92. Kay Marie

    Kay Marie

    پیش 2 ماه

    There is a prank out there, where people make their room upside down. Like, tape everything to here sealing, and everything on her sealing on the floor!!!! That would be so awesome!

  93. Kay Marie

    Kay Marie

    پیش 2 ماه

    omg. you should steal her bed!

  94. Addie Claire

    Addie Claire

    پیش 2 ماه

    This video was so funny!!!!!!! Please do another one like this! (maybe Bailey steels Brooklyn' s stuff!) I love your channel soooo much! Its my favorite!!!!!!!!

  95. Dehian Cruz-Aguilar

    Dehian Cruz-Aguilar

    پیش 2 ماه

    Brooklyn how is your bf doing how is long distance relationship going

  96. Soaring _ Eagle

    Soaring _ Eagle

    پیش 2 ماه

    Love the epic music too when you steal from Bailey, Brooklyn lol!

  97. Soaring _ Eagle

    Soaring _ Eagle

    پیش 2 ماه

    My parents got me your Lash Next Door mascara for my birthday and it’s so cool! I love it! Thank you, Brooklyn And Bailey!!!! You guys are both sooo awesome!!! You guys are my favorite 😍 IRfacers!!! Merry Christmas 🎄🎁 💚❤️💚!!!! If you reply to this or even like it I will be so overjoyed, thank you.

  98. Julia Socha

    Julia Socha

    پیش 2 ماه

    That was hilarious! I loved it! Laughed the whole time

  99. Cory McElyea

    Cory McElyea

    پیش 2 ماه

    can y'all play Amung us again? Love y'all!

  100. Rosetta Lodovico

    Rosetta Lodovico

    پیش 2 ماه

    Where’d you get your hoops?? They’re so cute omg😍😍

بعد